Bestilling og utlevering av forbruksmateriell
Bestill forbruksmateriell i god tid, det vil si en til to uker i forveien om mulig. Du bestiller på telefon 51 51 34 21 eller e-post
behandlingshjelpemidler@sus.no.
Avdelingen klargjør forbruksmateriellet for henting eller sender per post.
Mer informasjon til pasienter
Informasjon om utlån
Til rekvirenter
Bruksmanualer Dokumentasjon for opplæring
Trenger du hjelp fra oss?
Ta kontakt med oss og bestill en timeavtale hvis du trenger hjelp eller veiledning. har spørsmål om våre tjenester, skal returnere utstyr, har problemer med utstyr eller forbruksmateriell.
Slik bestiller du en avtale:
Ring oss på telefon 51 51 34 21 alle hverdager mellom kl. 09.00–14.00. Eller send oss en e-post på
behandlingshjelpemidler@sus.no. Beskriv behovet eller problemet ditt. Ikke skriv personsensitive opplysninger i e-posten – siden det ikke er en sikker kanal. Hvis det gjelder forhold rundt behandlingen din, ta kontakt med avdelingen eller behandleren din.
Bruk ringeklokken utenfor når du kommer. Døren er låst. Vi kan bare åpne om du har en timeavtale. Alle avtaler må være avklart på forhånd.
Ofte stilte spørsmål om forbruksmateriell
- Vi sender forbruksmateriell per post til deg.
- Langtidsbrukere vil få materiell for cirka tre måneders bruk. Det er anbefalt at du bestiller nytt forbruksmateriell cirka 14 dager før du ønsker neste levering.
- Vi har dessverre ikke anledning til å prioritere behandling av nye bestillinger for forbruksmateriell samme dag.