Avdeling for immunologi og transfusjonsmedisin

Vi dekker behovet for blod og blodprodukter til pasienter i og utenfor sykehuset.

Postboks 8100, 4068 Stavanger

Slik finner du fram

Oppmøtested

Inngang 6

Østbygget

Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate 8, 4011 Stavanger

Det er flere busstopp langs med sykehusets område, både i Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate, Fylkeslege Ebbells gate og Ullandhaugveien.

Ved hovedinngangen, inngang 2, inngang 6 og i hovedinngangen ved Psykiatrisk divisjon står det sanntidsskjermer der du kan se når bussene kommer og går.

Nærmeste togstasjon er Paradis stasjon. Denne ligger om lag én kilometer fra hovedbygget.

Se Kolumbus eller Vy for ruter og rutetider.

Bli blodgiver

Du kan gi blod på dagtid alle ukedager ved avdeling for transfusjonsmedisin på SUS.

Avdelingen vår driver i samarbeid med Rogaland Røde Kors tappestasjoner på Nærbø, Kvernaland, Bryne og Egersund, hvor du kan gi blod på kveldstid (kl. 17.00-20.00).

Les mer om å være blodgiver i Helse Stavanger
En kvinne i en sykehusseng

Praktisk informasjon

​Det trådløse nettverket er gratis for pasienter, pårørende og besøkende. ​​Se etter gjest.ihelse.net på din mobil eller datamaskin.

Slik får du tilgang

Koble deg til i nettleseren din. Nettverket heter gjest.ihelse.net. Du blir bedt om å legge inn mobilnummeret ditt. Du trenger ikke oppgi andre opplysninger enn det. Brukernavn og passord får du tilsendt som en tekstmelding. Tilgangen varer i 24 dager.