Høring - konseptrapport Helse Stavanger HF

Konseptrapporten for Prosjekt sykehusutbygging (sept 2015).

Mandatet for konseptfasen har vært å utrede følgende alternativ for planleggingen av nytt universitetssykehus:

• Null-alternativet (ombygging på eksisterende tomt på Våland)
  • Trinnvis utbygging til nytt sykehus på hhv Ullandhaug/Stavanger og Stokka/Sandne
  • Trinnvis utbygging til nytt sykehus på dagens tomt på Våland
  • Helt nytt sykehus i et​t byggetrinn

Høringskommentarer

Høringskommentarene sendes på epost til: sykehusutbygging@sus.no ​og som post til:

Helse Stavanger HF, Prosjekt Sykehusutbygging, postboks 8100, 4068 Stavanger. Merk konvolutten: «Kons​eptrapport».

Høringsfristen er satt til 30. september 2015. Høringen sendes i henhold til liste.​

Det presiseres at administrerende direktør og styret i Helse Stavanger HF ikke har konkludert med hensyn til hvilken tomt og hvilket konsept som anbefales å gå videre til forprosjektfasen. Dette avventes til etter at høringsprosessen er avsluttet. Av den grunn vil det være kapitler i vedlagte konseptrapport som ikke blir ferdigstilt før etter at høringsprosessen er avsluttet.

​​

Vedlegg og referanser ​til høringsdokumentet

Kommuner og fylkeskommuner

Pasient- og brukerorganisasjoner, arbeidstakerorganisasjoner og verneombud