Besøkstider

Besøkstiden på sykehuset kan variere noe fra avdeling til avdeling, men de fleste har åpen besøkstid.

På noen avdelinger er det viktig å avtale besøk på forhånd, men ​​​​​​​​​de aller fleste avdelingene kan pasienter ta i mot besøk utenom anbefalte tider. Det viktigste er at du/dere gir beskjed på vaktrommet at dere er der.
Av hensyn til andre pasienter, er det fint om dere går ut av rommet, for eksempel til en av oppholdsstuene.  ​

Anbefalte besøkstider

Mandag til fredag: kl. 18.00-19.00
Lørdag og søndag: kl. 14.00-15.00​

Praktisk informasjon

Her finner du nyttig informasjon om apotek, besøkstider, frisør, trådløst nett, kart, mattilbud, og parkering. Du kan også spørre frivilligkorpset om hjelp til når du ankommer sykehuset. Se etter de røde vestene :)
Mer om praktisk informasjon på SUS
Anette Hauge og Svanhild Gaupås i frivilligkorpset på SUS med røde vester. Foto.
Sist oppdatert 21.08.2023